İş Süreklilik Yönetim Sistemine Giriş
İş Süreklilik Yönetim Sistemine Giriş

Katılımcıların eğitim sonunda

  • Paylaşılan yöntem ve örnekler yardımıyla herhangi bir faaliyet kolu için kritik iş süreçlerin neler olduğunu tespit edebilmeleri,                                 
  • Temel düzeyde İş Süreklilik Planı hazırlayabilmeleri,
  • İçinde gerekli bilgilerin yer aldığı örnek bir basın açıklaması yazabilmeleri,
  • İş Süreklilik Planlarının test edilmesine yönelik anahtar başarı faktörlerini doğru bir şekilde tanımlayabilmeleri,
  • İş Süreklilik Yönetim Sisteminin Şirket Kültürüne dönüştürülebilmesi için neler yapılması gerektiğini ve sürecini takip edebilmesi amaçlanmaktadır.
  • Organizasyonun Tanınması/Anlaşılması
    • İş Etki Analizi
    • Risk Belirleme & Değerlendirmesi 
  • İş Süreklilik Stratejisinin Belirlenmesi
    • Belirlenen Kritik İş Süreçlerinin Yeniden Ayağa Kaldırma Stratejisi
  • İş Süreklilik Yönetimi’nin Uygulanması
    • İş Süreklilik Planlaması 
    • Kriz Komünikasyon Planlaması
    • Bilgi Teknolojileri Sistemi
  • İş Süreklilik Planlarının Test Edilmesi, Denetlenmesi ve İyileştirilmesi
  • İş Süreklilik Yönetim Sisteminin Şirket Kültürüne Dönüşümü
    • Farkındalık & Eğitim

Şirketlerin kendilerine ait iş süreklilik planlaması ve test edilmesi görevini yürüten teknik personel, bilgi teknolojileri uzmanları, sigorta sektörünün teknik alanlarında faaliyet gösteren özellikle yangın branşındaki underwriterlar/yöneticiler, şirketlerin risk departmanı yöneticileri, temel bilgi almak isteyen sektöre yeni girmiş risk mühendisleri ve sigorta eksperleri



Platformunuzu seçin ve Paylaşın!