
İş Ortamında Çatışma Yönetimi: Sigortacılıkta Yönetim Uygulamalı (ONLINE)
Bu eğitim programı sonunda katılımcılar:
- Çatışmayı tanımlayabilme, çatışma süreçlerini anlayabilme
- Çatışmanın olumlu ve olumsuz taraflarını tartışma
- Organizasyon (örgüt-grup-bireysel) çatışma kavramı ve kaynaklarını tanımlayabilme
- Çatışma süreç modelini oluşturabilecek ve organizasyon içi çatışmaların altı yapısal nedenini tartışma
- Çarışma türlerine göre çözümleme yaklaşımları ve en doğru uygulamayı belirleme
- Çatışmaların organizasyonel maliyetlerinin anlaşılmasını (kurum-çalışan-müşteri-dış çevre) değerlendirmiş olacaklardır.
- Çatışmanın anlamı ve sonuçlarının tartışılması
- Çatışma sürec modelini oluşturma
- Organizasyonlarda çatışmanın yapısal kaynakları (nedenleri)
- Organizasyonlarda (örgüt ve bireysel) başlıca çatışma türleri (işlevsel-ortaya çıkış şekli-taraflara göre-amaç ve rol farklılıkları)
- Başlıca çatışma çözümleme ve yönetimi (örgütsel ve bireysel) yolları
- Çatışma sonuçlarının organizasyon içi yansımaları
- Çatışmanın bireysel performansa (azalma ve artış) ve çalışan tutumlarına etkisi