Hasar Departmanında İlişki Yönetimi
Hasar Departmanında İlişki Yönetimi

Poliçe satışından sonra sigortalı ve sigortacının karşı karşıya olduğu  ilk süreç hasardır. Müşteri açısından hasar hizmet & memnuniyet kriteridir. Sigorta şirketleri hasar süreçlerinin hızlandırılması, doğru tazminat tespiti ve ödeme için  her geçen gün hasar departmanı iş süreçlerine yeni ortaklar katılmaktadır. Katılımcıların bu eğitimde hasar departmanı ve iş ortakları (acente-eksper-servis-asistans vb) ile müşteri ilişkileri süreçlerini sağlıklı yönetebilmesi amaçlanmaktadır.

  • Riziko ve Hasar ilişkisi
  • Türk Sigorta Sektöründe Hasar 
  • Sigorta sektöründe Hasar Departmanı Yeri 
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi 
  • Acente-Müşteri İlişkilerinde Hasar Departmanı 
  • Eksper –Tamirhane –Asistans İlişkilerinde Hasar Departmanı 
  • Tramer İle İlişkilerde Hasar Departmanı 
  • Diğer Sigorta Şirketleri İle İlişkilerde Hasar Departmanı 
  • İnsan ve Davranışlar 
  • Zorlu Durumlar 
  • Müşteri İlişkilerinde Zorlu Durumlar 
  • Stresle Başa Çıkma Teknikleri

Hasar departmanında (İhbar, dosya takip, inceleme) asistan, memur, yetkili, yönetmen pozisyonunda çalışanlar



Platformunuzu seçin ve Paylaşın!