Mehmet Uygun

Mehmet Uygun
  • Marmara Üniversitesi Bankacılık ve Sigortacılık Mezunu
  • Yeditepe Üniversitesi MBA
  • 21 yıl kurumsal hayat tecrübesi
  • 16 yıldır profesyonel eğitimci
  • Satış yönetiminde uzman
  • Finans sektöründe en son Eğitim Yöneticisi olarak çalıştı
  • Öğrenmeye ve bilgi paylaşmaya devam ediyor
  • İlgi Alanlarım 4 Ana Fonksiyonda Yoğunlaşıyor: Satış, İletişim, Temel Yönetim Becerileri ve
    Sigorta / Bireysel Emeklilik Mevzuat ve Satış
  • 3 Konuda Farklıyım: Yaşadıklarımı anlatırım, eğitim çıktıları ile ilgilenir ve katılımcıların eğitim
    konularını unutmaması için teknolojiyi kullanırım. 20+ yıllık meslek hayatımda satış işinin en zoru olan, sigorta satışı ile ilgilendim. İşbirliği içinde
    olduğum insanlara, müşteri ve değer odaklı satışı anlatıyorum. Kısaca müşterilerinin kalbine
    giden yolu görmelerini sağlıyorum.
  • Beni soracak olursanız;
    1975 yılında İstanbul’da doğdum, ilk - orta - lise eğitimini İstanbul’da tamamladıktan sonra idealist
    davrandım ve baba mesleğini devam ettirmek üzere Ege Üniversitesi Deri Mühendisliği
    bölümünden mezun oldum. Daha sonra Marmara Üniversitesi Bankacılık ve Sigortacılık master
    ve Yeditepe İngilizce İşletme MBA programlarını tamamladım.
  • Üniversiteden mezun olur olmaz meslek hayatına Finansal Danışman olarak, sigorta satış işi ile
    başladım. Daha sonra sırasıyla Satış Yöneticiliği, Eğitim Uzmanı, Eğitim Danışmanı ve Eğitim
    Yöneticisi olarak çalıştım. En sonunda uzun zamandır hayalini kurduğum eğitim şirketimi kurdum.
    Bugün bilgi ve tecrübelerimizi daha geniş kitlelere ulaştırmak adına, 5 kişilik ekibimle çalışıyoruz.
    Bugüne kadar 20.000’den fazla kişiyle hem eğitimlerimde, hem de üniversitelerde kariyer
    günlerinde buluştum. Toplamda 16 yıldır eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermeye devam
    ediyorum.

 

'Mehmet Uygun' Yaklaşan Eğitimleri

Haziran 2019
17 Haziran 09:00
17 Haziran 17:00

Eğitmen:
Mehmet Uygun

Sağlık Sigortası satışının detaylarının aktarıldığı eğitim programımız; ürün teminat ve özelliklerini, müşteri davranışlarını, ihtiyaç oluşturma adımlarını, itiraz karşılama ve satış kapatma taktiklerini ve son olarak aktivite yönetimi ve müşteri tutundurma adımlarını, konu anlatımları ve canlandırmalar ile katılımcılara ulaştırmayı amaçlamaktadır.

Detaylı Bilgi

Platformunuzu seçin ve Paylaşın!