Davranışsal Tasarım ile Daha İyi Satış & Daha Memnun Müşteri (ONLINE)
Davranışsal Tasarım ile Daha İyi Satış & Daha Memnun Müşteri (ONLINE)

Eğitimin amacı tüketicilerin / kullanıcıların karar verme süreçlerinin anlaşılmasını sağlamak ve insan davranışları perspektifinden ürün ve süreç tasarlanmasını öğretmektir. 

Eğitimin hedefi daha iyi satış ve daha memnun müşteriler/ çalışanlar yaratmaktır. Katılımcılara insan davranışlarını nasıl çözeceklerini ve uyumlu iletişim ve tasarımlar nasıl yapabileceklerine dair bilgi verilecektir.
 

  • Davranışsal ekonomi nedir ve ana akım ekonomiden farkı nedir?

  • Gerçek insanlar nasıl değerlendirme yaparlar? 

  • Ne şekilde davranacaklarına nasıl karar verirler?

  • İnsanlar hangi anlamda mantıklı (sız)dır?

  • Yaygın kalıp ve önyargılarımız

  • Dürtme ve kalıcı davranış değişikliği nasıl sağlanır.

  • Davranışsal bakış sonucu nasıl etkiler?

  • Tüketicilerin tercihlerini, kararlarını ve seçim davranışlarını anlama

  • Tüketicilerin ihtiyaçlarının ve yönlendirmelerinin kilidini açma- gerçekten ne satın alıyorlar?

  • Çevresel faktörlerin pazarlama ve tanıtım kampanyalarına etkisi

  • Psikolojik sürtünmelerin ortaya çıkartılması deneyiminin daha derin seviyelerini fark etme.

  • Davranışsal iç görüden yararlanma gücü

  • Davranış bilimi yeni ürünlere, önermelere ve pazarlama iletişimine nasıl yardımcı olabilir?

Yöneticiler, ürün geliştirme, pazarlama satış ve iletişim, İK alanında çalışanlar katılabilir. 



Platformunuzu seçin ve Paylaşın!