
Eğitimin amacı tüketicilerin / kullanıcıların karar verme süreçlerinin anlaşılmasını sağlamak ve insan davranışları perspektifinden ürün ve süreç tasarlanmasını öğretmektir.
Eğitimin hedefi daha iyi satış ve daha memnun müşteriler/ çalışanlar yaratmaktır. Katılımcılara insan davranışlarını nasıl çözeceklerini ve uyumlu iletişim ve tasarımlar nasıl yapabileceklerine dair bilgi verilecektir.
-
Davranışsal ekonomi nedir ve ana akım ekonomiden farkı nedir?
-
Gerçek insanlar nasıl değerlendirme yaparlar?
-
Ne şekilde davranacaklarına nasıl karar verirler?
-
İnsanlar hangi anlamda mantıklı (sız)dır?
-
Yaygın kalıp ve önyargılarımız
-
Dürtme ve kalıcı davranış değişikliği nasıl sağlanır.
-
Davranışsal bakış sonucu nasıl etkiler?
-
Tüketicilerin tercihlerini, kararlarını ve seçim davranışlarını anlama
-
Tüketicilerin ihtiyaçlarının ve yönlendirmelerinin kilidini açma- gerçekten ne satın alıyorlar?
-
Çevresel faktörlerin pazarlama ve tanıtım kampanyalarına etkisi
-
Psikolojik sürtünmelerin ortaya çıkartılması deneyiminin daha derin seviyelerini fark etme.
-
Davranışsal iç görüden yararlanma gücü
-
Davranış bilimi yeni ürünlere, önermelere ve pazarlama iletişimine nasıl yardımcı olabilir?