Daha Memnun Müşteri Deneyimi & Daha Fazla Satış (ONLINE)
Daha Memnun Müşteri Deneyimi & Daha Fazla Satış (ONLINE)

Eğitimin amacı tüketicilerin/kullanıcıların karar verme süreçlerinin anlaşılmasını sağlayarak  müşteri deneyiminin insan davranışları perspektifinden nasıl yönetilmesi gerektiğini göstermektir. Katılımcılara daha memnun müşterileri deneyimi için, insan davranışları ile uyumlu deneyimleri nasıl tasarlayabileceklerine dair  bilgi aktarılacaktır.

  • Gerçek insanlar nasıl değerlendirme yaparlar? 
  • Ne şekilde davranacaklarına nasıl karar verirler?
  • İnsanlar hangi anlamda mantıklı (sız)dır?
  • Yaygın kalıp ve önyargılarımız
  • Davranışsal bakış sonucu nasıl etkiler?
  • Davranışsal iç görüden yararlanma gücü
  • Davranış bilimi daha iyi müşteri deneyimine nasıl katkı sağlar?

Yöneticiler, ürün geliştirme, müşteri deneyimi, pazarlama satış ve iletişim alanında çalışanlar katılabilir. 



Platformunuzu seçin ve Paylaşın!