Sigorta Özelinde Müşteri Konumlandırma ve Strateji Belirleme (ONLINE)
Sigorta Özelinde Müşteri Konumlandırma ve Strateji Belirleme (ONLINE)

Satış ve pazarlama stratejileri kurum geleceğine oldukça net parametreler ile etkilemektedir. Bu eğitim içeriği Sigorta Sektörü özelinde stratejileri ve buna bağlı müşteri konumlarını ele almaktadır. Müşteriye dokunan ekiplerin, müşterileri ve kurum yönünden müşteri iletişimini belirgin stratejiler ile yönetecek öngörüyü edinmesi amaçlanmaktadır.
 

  • Müşteri Segmenteleri

  • Sigorta Sektörü Segmentasyon Çalışmaları

  • Pazarlama Bakış Açısı İle Müşteri Konumlandırma

  • Segmentasyon Trendleri ve Yeni Dönem Paradigma Değişimi

  • Genel Alışkanlıklar ve Sigortaya Bakış

  • Sigorta Sahipliği Motivasyonları ve Müşteri Konumlandırma

Satış ve müşteri iletişimi süreçlerinde aktif olan her çalışan katılabilir.



Platformunuzu seçin ve Paylaşın!