
Sigorta Satışında Müşteri Yönetimi ve Çapraz Satış Yaklaşımları
- Sigorta satışında müşteri davranışlarının incelenmesi ve müşterinin hizmet boyutundaki yerinin değerlendirilmesi
- Etkin satış süreçlerinin ve her bir aşamasının satış artırıcı etkisinin anlaşılması
- Çapraz satışın müşteri artışına etkisinin değerlendirilmesi
- Müşteri ilişkileri yönetimi ve bunun çapraz satış için öneminin anlaşılması
- Sigorta ürünlerinin çapraz satış uygulamalarıyla değerlendirilmesi
- Sigorta Satışında Hizmetin Bir Bütün Olarak Sunumu
- Sigorta Satışının, Hizmetin 5 Boyutunda Değerlendirilmesi
- Müşterilerin Satın Almasını Etkileyen Faktörler
- Etkin Satış Süreçlerinin Değerlendirilmesi
- Çapraz Satış Nedir? Sigorta Satışı İçin Kavramsal Yaklaşım
- Çapraz Satış İçin Müşteri İlişkiler Yönetiminin(CRM) Önemi
- CRM Etkinlikleri Ve Hedef Belirleme
- Sigorta İçin Müşteri Veri Tabanının Değerinin Artırılması
- Müşteri İlişkiler Yönetimi Türleri-Analitik Ve Operasyon Crm’ İn Önemi
- Sigorta Satışında Çapraz Satış Yaklaşımları
- Çapraz Satış İçin Yeni Kavramların Oluşturulması Ve Yorumlanması
- Müşteri Bölümlendirmesi Nedir? Bölümlendirme De Dikkate Değer Faktörler
- Müşteriye Değer Katmak Ve Çapraz Satış Da Değerin Önemi
- Satış Ve Çapraz Satış İçin Hedef Belirleme
- Satış Artırıcı Ve Pazarı Büyütme Yaklaşımlarında Çapraz Satışın Değerlendirilmesi