
İşimizin gelişmesi için yenilikler sunmamız, süreçlerde iyileştirmeler ortaya koymamız beklenirken zaman dün olduğundan daha hızlı geçiyor. Kurumlarımız daha hızlı davranmak, denemeler yapmak istiyor fakat sınırlı kaynaklarını verimli yönetebilmek için önceliklendirme yapmaya ihtiyaç duyuyorlar. Buna bağlı olarak, alınacak aksiyonunun gelir artışı, gider azalışı, hizmet süresi kısalması, müşteri memnuniyeti artışı gibi başlıklarda olası etkilerinin öngörülmesini talep ediyorlar.
Çözüm aracı olarak modelleme devreye giriyor ve aksiyonun yaratacağı sonuçların hesaplamaya dayalı olarak tahminlenebilmesini sağlıyor.
Bu eğitimde modellemenin teorisi ile başlayıp, örnek model kurup onu geliştirdikten sonra modellemenin geleceği ve bunun bizlere etkisi üzerine tartışıyor olacağız.
- Geçmişten bugüne modelleme
- Modelleme türleri
- Sigortacılıkta uygulama alanları
- Modellemenin yarınları
- Örnek uygulamalar