Tuğçe Seçkin Arslan

Tuğçe Seçkin Arslan

15 yıldır pazarlamanın farklı alanlarında çalışmalarını sürdüren Tuğçe Seçkin, dijital pazarlama, pazarlama iletişimi, müşteri deneyimi gibi alanlarda hem marka hem ajans tarafında yöneticilik yaparak ulusal ve uluslararası pek çok farklı markaya hizmet verdi.

İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümünden mezun olduktan sonra Galatasaray Üniversitesi Bütünleşik Pazarlama yüksek lisansını bitirdi. Ağırlıklı olarak finans sektöründe müşteri deneyimi tasarımı, dijitalizasyon, dijital pazarlama, bağlılık programları gibi konularda birçok proje yönetti.

2018 yılında İngiltere'de 8 ay yerleşik olarak uluslararası bir sigorta şirketinin müşteri deneyimi departmanını kurup geri döndükten sonra müşteri deneyimi yönetimi, dijital pazarlama, omni-channel pazarlama, içerik pazarlaması, çalışan deneyimi projelerinde danışmanlık hizmeti verdiği Inserval adında bir danışmanlık şirketi kurdu.

Aynı zamanda aktif olarak Keynote Speaker Agency, Dijital Pazarlama Meet-Up’ları, Turquality ve İŞKUR'un girişimcilik programlarında çeşitli eğitimler vermektedir.

 

'Tuğçe Seçkin Arslan' Yaklaşan Eğitimleri

Aralık 2020
16 Aralık 13:00
17 Aralık 15:30

Bu eğitim, müşteri kazanımının ve tutundurmanın bir hayli çaba gerektirdiği sigorta sektöründe, müşteriyi merkeze koyarak dijital pazarlamanın içerik üretimi ve doğal reklamcılık ayağında nasıl farklılaşabilirsiniz, interaktif bir müşteri ilişkisini nasıl yakalayabilirsiniz gibi birçok konuya değinmektedir.

Detaylı Bilgi

'Tuğçe Seçkin Arslan' Geçmiş Eğitimleri

Mayıs 2020
14 Mayıs 10:00
15 Mayıs 13:00

Günümüz dünyasında bilgi ve teknolojiye ulaşım kolaylaştıkça mal ve hizmet üretiminde ‘ürün’le farklılaşmak her geçen gün zorlaşmaktadır. Değişen tüketici beklentileri ve teknolojik dönüşüm sigorta sektöründeki dinamikleri de değiştirmekte, geleneksel sigorta anlayışı yerini esnek çözümlerle kurgulanan müşteri odaklı bir hizmet deneyiminin gerekliliğini ortaya çıkarmaktadır. ‘Müşteri Deneyimi Yönetimi’ kavramı bu noktada şirketlerin gündeminde hızla yerini almakta, firmaların rakiplerine göre onları farklılaştıracak ve hayatlarını sürdürmelerini sağlayacak en önemli nokta haline gelmektedir.

Detaylı Bilgi
Kasım 2020
12 Kasım 10:00
13 Kasım 13:00

Günümüz dünyasında bilgi ve teknolojiye ulaşım kolaylaştıkça mal ve hizmet üretiminde ‘ürün’le farklılaşmak her geçen gün zorlaşmaktadır. Değişen tüketici beklentileri ve teknolojik dönüşüm sigorta sektöründeki dinamikleri de değiştirmekte, geleneksel sigorta anlayışı yerini esnek çözümlerle kurgulanan müşteri odaklı bir hizmet deneyiminin gerekliliğini ortaya çıkarmaktadır. ‘Müşteri Deneyimi Yönetimi’ kavramı bu noktada şirketlerin gündeminde hızla yerini almakta, firmaların rakiplerine göre onları farklılaştıracak ve hayatlarını sürdürmelerini sağlayacak en önemli nokta haline gelmektedir.

Detaylı Bilgi

Platformunuzu seçin ve Paylaşın!