Sigortacılıkta Psikoloji ve Davranışsal Ekonomi Uygulamaları (Yüz Yüze)
Sigortacılıkta Psikoloji ve Davranışsal Ekonomi Uygulamaları (Yüz Yüze)

* Paranın satın alabileceği onlarca mükemmel ürün varken, insanlar neden sigorta satın alır?
* Televizyon haberleri sigorta satışlarını nasıl etkiler?
* Sigorta satın almakla diyet yapmak arasında nasıl bir benzerlik vardır?

Psikoloji temelli davranışsal ekonomi teorileri, tüm bu sorulara bilimsel yanıtlar vermemizi sağlıyor. Bu eğitim, yalnızca rakamlara ve hesaplamalara dayanan geleneksel sigortacılık uygulamalarını bir kenara bırakıp, yeni nesil ‘Davranışsal Sigortacılık’ yaklaşımı ile tanışmanızı sağlıyor.

•    Davranışsal ekonomiye giriş,
•    Temel davranışsal ekonomi teorileri,
•    Sigorta satın almada karar süreci,
•    Sigorta müşterisinin beklentilerini anlamak,
•    Davranışsal sigortacılık uygulama alanları,
•    Sigorta oyun teorisi (workshop)

Sigorta ve emeklilik şirketlerinde pazarlama, ürün yönetimi, strateji geliştirme, satış ve müşteri yönetimi alanlarında çalışanlar katılabilir.



Platformunuzu seçin ve Paylaşın!