Fergül Guyard

Fergül Guyard

Consult Saga Kurucu Ortağı, Danışman, Startup Mentor

1996 yılında Tevfik Fikret Lisesi, 2001 yılında Galatasaray Üniversitesi‘nden mezun olan Fergül Guyard, 2002 yılında Université Paris Dauphine’de yüksek lisansını tamamlamıştır. 2002 yılından itibaren kurumsal hayatın içerisindedir.

E&Y Cap Gemini, Suez, Axa Sigorta, BNP Paribas Cardif ve NN Hayat Emeklilik şirketlerinde Proje Yönetimi, Stratejik Planlama, Kurumsal Satış, Pazarlama & Müşteri İletişim Merkezi birimlerinde orta ve üst düzey pozisyonlarda önemli görevler üstlenmiştir.

2015 yılından itibaren iş dünyası ve yönetim tecrübelerini kurum ve bireylerle paylaşmaktadır.

İleri seviyede Fransızca ve İngilizce konuşmaktadır.

 

'Fergül Guyard' Yaklaşan Eğitimleri

Mart 2022
14 Mart 10:00
15 Mart 13:00

Bu eğitim ile birlikte, katılımcıların şirket değerlendirmelerinde veya bundan bağımsız şekilde şirket finansalları hakkında bilgi edinmeleri, etkili karşılaştırma ölçütlerini öğrenmeleri ve buna bağlı olarak hedeflendirmeleri daha stratejik biçimde belirlemeleri amaçlanmaktadır.

Detaylı Bilgi
Şubat 2022
07 Şubat 10:00
08 Şubat 13:00

Bu eğitim ile katılımcıların stratejiye dayalı yaklaşımı iş yaşamlarına entegre etmeleri; stratejik düşünme, stratejik yönetim ve stratejik plan kavramları detaylı irdelenerek katılımcıların işlerine değer katmaları; çalışanların şirket stratejisine hangi noktada hizmet ettiklerine yön vererek çalışanları bilinçlendirmeyi amaçlamaktadır.

Detaylı Bilgi

'Fergül Guyard' Geçmiş Eğitimleri

Şubat 2017
08 Şubat 10:00
08 Şubat 16:50

Günümüzde kurumlar için vazgeçilmez bir alan haline gelen stratejik planlamanın sigortacı tarafında sağlıklı bir şekilde yapılabilmesi için ihtiyaç duyulan teknik husular ve uygulama, detaylı bir şekilde ele alınmaktadır.

Detaylı Bilgi
Mart 2018
23 Mart 10:00
23 Mart 16:50

Çağrı merkezi işleyişlerinin, teknolojilerinin ve terimleri; Sigortacılıkta satış kanallarının farklılıkları; Telesatış’in artan stratejik önemi; Mevcut Çağrı Merkezi (Inbound-Outbound) sistemlerin ne şekilde iyileştirilebileceği; Telesatış başarıları ile yurt içi ve yurtdışı örnekleri; Telefonda müşteri memnuniyeti sağlamanın temel kuralları, Operasyonel verimlilik ile iş süreçlerinin daha etkin hale getirilmesi, Telefonda sigorta satışı ile alakalı sınırlar; hakkında katılımcıların bilgi sahibi olmaları sağlanacaktır.

Detaylı Bilgi
Aralık 2017
22 Aralık 10:00
22 Aralık 16:50

Bilgi akışının yoğun, hızın baş döndürücü olduğu günümüz dünyasında, doğru ve çabuk karar alabilmek kritik önem taşıyor. Büyük resmin doğru okunması, önceliklerin doğru belirlenmesi ve kaynakların verimli kullanılması başarılı bir işletme için olmazsa olmazlar arasındadır.

Detaylı Bilgi
Haziran 2018
08 Haziran 10:00
08 Haziran 16:50

Operasyonel planlama idarenin daha kısa vadeli, uygulamaya dönük ve rutin iş ve görevlerini kapsar ve bu işler personelin görev tanımı, bilgi ve becerisine göre personele paylaştırılır. Büyük resmin (zaman, sorumluluk, insan kaynakları vb.) görülecek doğru adımların atılmasında kritik rol oynar. Yönetici, operasyonel planlama ile personellerin sorumluluğundaki görevleri görebilir, böylece personellerin performansını da takip edebilme imkanı sağlar. Kişi bu şekilde görev tanımı çerçevesinde planlamasını da daha sağlıklı gerçekleştirir.

Detaylı Bilgi
Aralık 2021
23 Aralık 10:00
24 Aralık 13:00

Bu eğitim ile katılımcıların strateji, stratejik düşünme, stratejik yönetim ve stratejik plan kavramlarını anlamaları, stratejik düşünme yetisini kazanabilmeleri, hem sosyal yaşamda hem iş hayatında stratejiler ortaya koyabilmeleri ve stratejiye dayalı yaklaşımı hayatlarına entegre etmeleri amaçlanmaktadır.

Detaylı Bilgi
Kasım 2019
27 Kasım 10:00
27 Kasım 17:00

Çağrı merkezi işleyişlerinin, teknolojilerinin ve terimleri; Sigortacılıkta satış kanallarının farklılıkları; Telesatış’in artan stratejik önemi; Mevcut Çağrı Merkezi (Inbound-Outbound) sistemlerin ne şekilde iyileştirilebileceği; Telesatış başarıları ile yurt içi ve yurtdışı örnekleri; Telefonda müşteri memnuniyeti sağlamanın temel kuralları, Operasyonel verimlilik ile iş süreçlerinin daha etkin hale getirilmesi, Telefonda sigorta satışı ile alakalı sınırlar; hakkında katılımcıların bilgi sahibi olmaları sağlanacaktır.

Detaylı Bilgi

Platformunuzu seçin ve Paylaşın!