Galatasaray Lisesi ve İ.T.Ü Mimarlık Fakültesi mezunu olan Mine Turalı, yüksek lisansını da aynı fakültede tamamlamıştır. Farklı mimarlık ofislerinde çalıştıktan sonra serbest çalışmaya devam etmiş daha sonra kariyerini koçluk ve eğitmenlik tarafına çevirmiştir.
Uluslararası Koçluk Federasyonu ICF’in ACC – Akredite Profesyonel Koç sertifikasyonunu almıştır. Coaches Training Institute (CTI), CRR Global’in sunduğu “Organizasyon, İlişki ve Sistem Koçluğu” (ORSC) programlarını tamamlamış; Embodiment, hikaye anlatıcılığı ve P4C eğitimlerini almıştır. 2017’ten bu yana Doç. Dr. Nita Scherler’in Geştalt Uygulayıcılığı programındadır. İstanbul Üniversitesi açık öğretim sosyoloji lisans programında da halen öğrenmeye devam etmektedir.
Sistemlere, ilişkilere ve bireylere profesyonel koçluk yapmakta, liderlik ve beceri gelişimi, kadın liderliği ve çeşitlilik-kapsayıcılık, davranış ekonomisi alanlarında hizmet vermektedir.
Gençlerin kariyer seçimlerine destek vermeyi amaçlayan bir dijital platform-sosyal girişim olan buneis.com’un kurucu ortağıdır ve Startupbootcamp ve PWN’de (Professional Women's Network) aktif mentorluk yapmaktadır.
Geri bildirim alabilmek herkesin geliştirebileceği, zaman alsa da harcanan vakte değen, önemli bir beceridir. Geri bildirim sağlıklı olarak alınabildiğinde ilişkiler daha iyi, özgüven daha yüksek olur ve çok daha fazla öğrenme başlar.
Geri bildirim alabilmek herkesin geliştirebileceği, zaman alsa da harcanan vakte değen, önemli bir beceridir. Geri bildirim sağlıklı olarak alınabildiğinde ilişkiler daha iyi, özgüven daha yüksek olur ve çok daha fazla öğrenme başlar.
Eğitimin amacı tüketicilerin/kullanıcıların karar verme süreçlerinin anlaşılmasını sağlayarak müşteri deneyiminin insan davranışları perspektifinden nasıl yönetilmesi gerektiğini göstermektir. Katılımcılara daha memnun müşterileri deneyimi için, insan davranışları ile uyumlu deneyimleri nasıl tasarlayabileceklerine dair bilgi aktarılacaktır.
Geri bildirim alabilmek herkesin geliştirebileceği, zaman alsa da harcanan vakte değen, önemli bir beceridir. Geri bildirim sağlıklı olarak alınabildiğinde ilişkiler daha iyi, özgüven daha yüksek olur ve çok daha fazla öğrenme başlar.
Geri bildirimi sadece performans odağından çıkartıp kurum içi öğrenme ve gelişme için bir araç haline getirmek mümkündür. Bu eğitimde geri bildirim verenlere nasıl verilir öğretmenin yanında geri bildirimi kişiselleştirmeden nasıl alabiliriz ve bunu bir öğrenme olarak kullanabiliriz bakış açısı kazandırılması hedeflenmektedir.
Kadın yöneticilere üst yönetim basamaklarına çıkma yolunda zorlandıkları engelleri, liderlikteki güçlü yönlerini ve bu alanda güçlenmesi gereken becerilerini fark ettirmek amaçlanmaktadır.
Geri bildirimi sadece performans odağından çıkartıp kurum içi öğrenme ve gelişme için bir araç haline getirmek mümkündür. Bu eğitimde geri bildirim verenlere nasıl verilir öğretmenin yanında geri bildirimi kişiselleştirmeden nasıl alabiliriz ve bunu bir öğrenme olarak kullanabiliriz bakış açısı kazandırılması hedeflenmektedir.
Eğitimin amacı tüketicilerin / kullanıcıların karar verme süreçlerinin anlaşılmasını sağlamak ve insan davranışları perspektifinden ürün ve süreç tasarlanmasını öğretmektir.
Kadın çalışanların kariyer basamaklarında ilerlerken karşılaştıkları “Çift mesajın” (double bind) nasıl bir engel oluşturduğunu fark etmeleri ve buna bağlı olarak zorlanılan becerilerin desteklenmesi amaçlanmaktadır.