Müşteri Odaklı Pazarlama: Sigorta Alanında Uygulamalar (ONLINE)
Eğitimin sonunda katılımcılar aşağıdaki konu başlıklarında değerlendirme yapabilme, çalışmalarını yorumlayabilme, analiz edebilme ve kararlar alma becerilerini sergileyeceklerdir.
- Kurumların müşteri odaklılık stratejisi etkinliklerinin eleştirel bir şekilde değerlendirilmesi
- Kurumlarda iyileştirilmesi veya değiştirilmesi gereken alanları belirlenmesi
- Müşteri odaklı pazarlama için hedef kitlenin sorunlarını dinlemek, anlamak ve etkileşimi güçlendirilmek için hangi kanalların etkili olduğunun anlaşılması
- Ürün odaklılıktan müşteri odaklılığa doğru geçiş süreçlerinin değerlendirilmesi
- Müşteri yolculuğundaki olası engellerin anlaşılması ve çözümleme alternatiflerinin değerlendirilmesi
- Müşteriler için kişiselleştirilmiş bir deneyim yaratarak müşteri memnuniyetinin artırılması
- Farklı iş birimlerinde çalışsalar bile, şirket içinde çalışan herkesin “Odaklılık” amacına uygun iş birliği içinde çalışma rollerinin anlaşılması.
- Pazarda rekabet avantajı kazanmaya yardımcı olacak müşteri odaklı programların tartışılması
Eğitim içeriği aşağıdaki temel modüller kapsamında tasarlanmıştır.
- Müşteri Odaklılığa Giriş, Ürün Odaklılık ve Müşteri odaklılık nedir? Pazarlama anlayışındaki yeri.
- Müşteri odaklı pazarlama stratejileri: pazar bölümleme, hedefleme ve içgörü geliştirme
- Strateji ve kültür, müşteri odaklılığın şirketin büyüme ve pazarlama stratejisiyle uyumu
- Müşteri deneyimi iyileştirmeleri için tasarım süreci ve analiz edilmesi
- Müşteri odaklı pazarlama yoluyla rekabet avantajının sağlanması
- Müşteri odaklı pazarlama yoluyla müşterilere ulaşmak için en uygun pazarlama kanal seçiminin yapılması