Doç. Dr. Hakan Özcan

Doç. Dr. Hakan Özcan

Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi - Makine Bölümü mezunu olan Özcan, Yüksek Lisans öğrenimini yine aynı üniversitenin, Fen Bilimleri Enstitüsü Makine bölümünde, Doktora derecesini ise İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde tamamlamıştır. 1989’da TÜVASAŞ’da çalışma hayatına başlayan Özcan halen, Turkland Sigorta A.Ş.’de Hasar-Rücu Grup Müdürlüğü görevini sürdürmektedir. 2005-2013 Demir Hayat Sigorta A.Ş Denetim Kurulu Üyeliği ve 2010-2016 arası Türkiye Motorlu Taşıt Bürosu  Denetim Kurulu Üyeliği görevlerini yapmıştır. İstanbul Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, Y.T.Ü, İstanbul Doğuş Üniversitesi, Kültür Üniversitesi, Okan Üniversitesi, TSEV, UND,Deniz Ticaret Enstitüsü ve IRU’da sigortacılığın çeşitli alanlarında dersler vermektedir. Özcan, 2003 -2017 arası T.S.B. Hayat Dışı Hasar Komitesi Üyesi/Başkan Yardımcısı ve (GESİD)Genel Sigortacılar Derneği’nin de Yönetim Kurulu Başkanı’dır. Yrd. Doç Dr. Özcan’ın yayınlanmış 2 kitabı ve A.Ö.F.’de 3 farklı  kitapta da bölüm yazarlıkları bulunmaktadır.

 

'Doç. Dr. Hakan Özcan' Yaklaşan Eğitimleri

Haziran 2023
15 Haziran 09:30
16 Haziran 12:30

Poliçe satışından sonra sigortalı ve sigortacının karşı karşıya olduğu  ilk süreç hasardır. Müşteri açısından hasar hizmet & memnuniyet kriteridir. Sigorta şirketleri hasar süreçlerinin hızlandırılması, doğru tazminat tespiti ve ödeme için  her geçen gün hasar departmanı iş süreçlerine yeni ortaklar katılmaktadır. Katılımcıların bu eğitimde hasar departmanı ve iş ortakları (acente-eksper-servis-asistans vb) ile müşteri ilişkileri süreçlerini sağlıklı yönetebilmesi sağlanacaktır.

Detaylı Bilgi

'Doç. Dr. Hakan Özcan' Geçmiş Eğitimleri

Haziran 2021
29 Haziran 10:00
30 Haziran 13:00

Poliçe satışından sonra sigortalı ve sigortacının karşı karşıya olduğu  ilk süreç hasardır. Müşteri açısından hasar hizmet & memnuniyet kriteridir. Sigorta şirketleri hasar süreçlerinin hızlandırılması, doğru tazminat tespiti ve ödeme için  her geçen gün hasar departmanı iş süreçlerine yeni ortaklar katılmaktadır. Katılımcıların bu eğitimde hasar departmanı ve iş ortakları (acente-eksper-servis-asistans vb) ile müşteri ilişkileri süreçlerini sağlıklı yönetebilmesi sağlanacaktır.

Detaylı Bilgi
Aralık 2020
09 Aralık 10:00
10 Aralık 13:00

Poliçe satışından sonra sigortalı ve sigortacının karşı karşıya olduğu  ilk süreç hasardır. Müşteri açısından hasar hizmet & memnuniyet kriteridir. Sigorta şirketleri hasar süreçlerinin hızlandırılması, doğru tazminat tespiti ve ödeme için  her geçen gün hasar departmanı iş süreçlerine yeni ortaklar katılmaktadır. Katılımcıların bu eğitimde hasar departmanı ve iş ortakları (acente-eksper-servis-asistans vb) ile müşteri ilişkileri süreçlerini sağlıklı yönetebilmesi sağlanacaktır.

Detaylı Bilgi
Ekim 2019
08 Ekim 10:00
08 Ekim 17:00

Poliçe satışından sonra sigortalı ve sigortacının karşı karşıya olduğu  ilk süreç hasardır. Müşteri açısından hasar hizmet & memnuniyet kriteridir. Sigorta şirketleri hasar süreçlerinin hızlandırılması, doğru tazminat tespiti ve ödeme için  her geçen gün hasar departmanı iş süreçlerine yeni ortaklar katılmaktadır. Katılımcıların bu eğitimde hasar departmanı ve iş ortakları (acente-eksper-servis-asistans vb) ile müşteri ilişkileri süreçlerini sağlıklı yönetebilmesi sağlanacaktır.

Detaylı Bilgi
Eylül 2018
04 Eylül 09:00
04 Eylül 16:50

Başlı başına bir program olarak sunulan "Yeni Başlayanlar için Sigortacılığa Giriş" eğitimlerinin alt başlıklarından "Sigorta Sektörü ve Piyasa Bilgisi" eğitimini modüler olarak alabilme imkanı sunulmaktadır.

Detaylı Bilgi
04 Eylül 09:00
04 Eylül 16:50

Başlı başına bir program olarak sunulan "Yeni Başlayanlar için Sigortacılığa Giriş" eğitimlerinin alt başlıklarından "Sigorta Sektörü ve Piyasa Bilgisi" eğitimini modüler olarak alabilme imkanı sunulmaktadır.

Detaylı Bilgi
Eylül 2017
18 Eylül 10:00
18 Eylül 16:50

Poliçe satışından sonra sigortalı ve sigortacının karşı karşıya olduğu  ilk süreç hasardır. Müşteri açısından hasar hizmet & memnuniyet kriteridir. Sigorta şirketleri hasar süreçlerinin hızlandırılması, doğru tazminat tespiti ve ödeme için  her geçen gün hasar departmanı iş süreçlerine yeni ortaklar katılmaktadır. Katılımcıların bu eğitimde hasar departmanı ve iş ortakları (acente-eksper-servis-asistans vb) ile müşteri ilişkileri süreçlerini sağlıklı yönetebilmesi sağlanacaktır.

Detaylı Bilgi

Platformunuzu seçin ve Paylaşın!