Profesyonel iş hayatına Satış Uzmanlığı ve devamında Özel Müşteri Yönetimi Projeleri ile başlayan Şahap Tokgöz, deneyimine İK İşe Alım Uzmanı, Eğitmen, Eğitim Müdürü, İş Geliştirme Yöneticisi, Proje Yöneticisi & Müdürü, Danışman, İş Geliştirme Müdürü, Program Lideri gibi görevlerle devam etmektedir.
Temel eğitimi mühendislik ve işletme olan Şahap Tokgöz’ün ana odağı; kurumsal eğitimler ve dijital içerikler olmakla birlikte satış ve müşteri iletişimine dair çalışmalarını aralıksız sürdürmekten mutlu olmakta, çeşitli KOBİ ve start-up projelerine danışmanlık yapmakta, eğitim ve bilgi odaklı içerikler üretmekte, Hürriyet Gazetesi, Sigorta Strateji, Medium gibi farklı mecralarda düzenli makale ve denemeler yayınlamaktadır.
İş hayatına özünde; faydalı olmak, katkı sağlamak, gelişmek, geliştirmek ve öğrenmek olarak bakmakta ve kişisel deneyimine MB Akademi bünyesinde devam etmektedir.
Bu program, insan yönetimine dair temel dinamiklere odaklanarak, yeni dünyada insan yönetim modellerinin nasıl başarılı sonuç verdiğine dair deneyimler paylaşmayı ve iş dünyasının yeni günceli “Uzaktan Yönetim & Çalışma” konusuna uyumlanma yetisini artırmayı amaçlamaktadır.
Satış ve pazarlama stratejileri kurum geleceğine oldukça net parametreler ile etkilemektedir. Bu eğitim içeriği Sigorta Sektörü özelinde stratejileri ve buna bağlı müşteri konumlarını ele almaktadır. Müşteriye dokunan ekiplerin, müşterileri ve kurum yönünden müşteri iletişimini belirgin stratejiler ile yönetecek öngörüyü edinmesi amaçlanmaktadır.
Bireysel Emeklilik Sistemi Tutundurma Stratejileri ürünün devamlılığı ve tutundurması hakkında stratejilerin incelenmesini amaçlamaktadır.
Bireysel Emeklilik Sistemi Tutundurma Stratejileri ürünün devamlılığı ve tutundurması hakkında stratejilerin incelenmesini amaçlamaktadır.
Satış ve pazarlama stratejileri kurum geleceğine oldukça net parametreler ile etkilemektedir. Bu eğitim içeriği Sigorta Sektörü özelinde stratejileri ve buna bağlı müşteri konumlarını ele almaktadır. Müşteriye dokunan ekiplerin, müşterileri ve kurum yönünden müşteri iletişimini belirgin stratejiler ile yönetecek öngörüyü edinmesi amaçlanmaktadır.