Şahap Bayram Tokgöz

Şahap Bayram Tokgöz

 

Profesyonel iş hayatına Satış Uzmanlığı ve devamında Özel Müşteri Yönetimi Projeleri ile başlayan Şahap Tokgöz, deneyimine İK İşe Alım Uzmanı, Eğitmen, Eğitim Müdürü, İş Geliştirme Yöneticisi, Proje Yöneticisi & Müdürü, Danışman, İş Geliştirme Müdürü, Program Lideri gibi görevlerle devam etmektedir.

Temel eğitimi mühendislik ve işletme olan Şahap Tokgöz’ün ana odağı; kurumsal eğitimler ve dijital içerikler olmakla birlikte satış ve müşteri iletişimine dair çalışmalarını aralıksız sürdürmekten mutlu olmakta, çeşitli KOBİ ve start-up projelerine danışmanlık yapmakta, eğitim ve bilgi odaklı içerikler üretmekte, Hürriyet Gazetesi, Sigorta Strateji, Medium gibi farklı mecralarda düzenli makale ve denemeler yayınlamaktadır.

İş hayatına özünde; faydalı olmak, katkı sağlamak, gelişmek, geliştirmek ve öğrenmek olarak bakmakta ve kişisel deneyimine MB Akademi bünyesinde devam etmektedir.

 

'Şahap Bayram Tokgöz' Yaklaşan Eğitimleri

Mayıs 2023
02 Mayıs 09:30
03 Mayıs 12:30

Satış ve pazarlama stratejileri kurum geleceğine oldukça net parametreler ile etkilemektedir. Bu eğitim içeriği Sigorta Sektörü özelinde stratejileri ve buna bağlı müşteri konumlarını ele almaktadır. Müşteriye dokunan ekiplerin, müşterileri ve kurum yönünden müşteri iletişimini belirgin stratejiler ile yönetecek öngörüyü edinmesi amaçlanmaktadır.

Detaylı Bilgi

'Şahap Bayram Tokgöz' Geçmiş Eğitimleri

Ekim 2019
14 Ekim 10:00
14 Ekim 17:00

Bireysel Emeklilik Sistemi Tutundurma Stratejileri ürünün devamlılığı ve tutundurması hakkında stratejilerin incelenmesini amaçlamaktadır.

Detaylı Bilgi
Kasım 2019
22 Kasım 13:30
04 Aralık 20:00

Sigorta Pazarlaması

Detaylı Bilgi
Ocak 2021
05 Ocak 10:00
06 Ocak 13:00

Bireysel Emeklilik Sistemi Tutundurma Stratejileri ürünün devamlılığı ve tutundurması hakkında stratejilerin incelenmesini amaçlamaktadır.

Detaylı Bilgi
Mayıs 2021
03 Mayıs 10:00
04 Mayıs 13:00

Satış ve pazarlama stratejileri kurum geleceğine oldukça net parametreler ile etkilemektedir. Bu eğitim içeriği Sigorta Sektörü özelinde stratejileri ve buna bağlı müşteri konumlarını ele almaktadır. Müşteriye dokunan ekiplerin, müşterileri ve kurum yönünden müşteri iletişimini belirgin stratejiler ile yönetecek öngörüyü edinmesi amaçlanmaktadır.

Detaylı Bilgi
Kasım 2020
18 Kasım 17:00
27 Kasım 20:00

Sigorta Pazarlaması

Detaylı Bilgi
Kasım 2021
16 Kasım 17:00
02 Aralık 20:00

Sigorta Pazarlaması

Detaylı Bilgi
Kasım 2018
22 Kasım 17:00
06 Aralık 20:00

Sigorta Pazarlaması

Detaylı Bilgi
Kasım 2017
29 Kasım 13:30
15 Aralık 20:00

Sigorta Pazarlaması

Detaylı Bilgi

Platformunuzu seçin ve Paylaşın!